Gratis HR-Helpdesk en HR-scan

HR-professionals ter beschikking

Personeelszaken heeft binnen het mkb vaak niet de hoogste prioriteit, want als ondernemer wil je vooral bezig zijn met ondernemen. Toch is het iets wat wel moet gebeuren en aandacht vraagt. Je hebt namelijk te maken met de wettelijke verplichtingen, maar ook met de medewerkerstevredenheid. Het is daarom voor de algehele bedrijfsvoering belangrijk dat jouw zaken met betrekking tot het personeel op orde zijn.

Als kleine mkb’er heb je vaak geen eigen HR-medewerker in dienst die dit allemaal regelt en wordt het werk vaak naast andere werkzaamheden uitgevoerd. Dit kan anders.

HR-expert inhuren? Dit zijn de voordelen:

  • Direct persoonlijk contact met jouw HR-expert
  • Besteed jouw waardevolle tijd aan andere zaken
  • Nauwkeurige verwerking
  • Deskundige professional voor personeelszaken en salarisadministratie
  • Uiterst voordelig
  • Jij bepaalt hoe lang je gebruik maakt van onze expert
  • Volledige oplossing in één pakket
  • Eindeloos veel mogelijkheden

Een HR-professional voor jouw personeelszaken

Apployed biedt je een gouden oplossing, waarmee je jouw personeelszaken snel op orde krijgt. Je kunt kiezen voor verschillende opties:

Gratis HR-scan

Wij overtuigen jou graag van onze expertise. Dit doen wij door geheel gratis en vrijblijvend een HR-scan te maken van jouw organisatie. Dit betekent dat wij in kaart brengen hoe de processen rondom de instroom, doorstroom en uitstroom van jouw medewerkers zijn geregeld. Aan de hand hiervan stellen wij een gratis en vrijblijvend advies op.

Lees verder

Een voordelige, effectieve en efficiënte oplossing met HR-ondersteuning voor mkb

Een HR-adviseur van Apployed is vooral jouw sparringpartner en adviseert en ondersteunt waar nodig. Door jouw personeelszaken aan ons over te dragen, kunnen we jou volledig ontzorgen en jou de hulp bieden waar jij behoefte aan hebt. Zo bieden wij ondersteuning bij o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Digitale personeelsdossiers
  • Werving & selectie
  • Indiensttreding en onboarding van nieuwe medewerkers
  • Arbeidsvoorwaarden opstellen of herzien
  • Samenstellen of wijzigen van het personeelshandboek

  • Opstellen / updaten functieomschrijvingen
  • Voeren van functioneringsgesprekken
  • Verzorgen van opleidingen / cursussen
  • Bemiddelen bij conflict of meningsverschil tussen werkgever en werknemer