Gratis antwoord op vragen over jouw medewerkers
HR Helpdesk
Als klant van Apployed kun je gratis gebruikmaken van onze HR Helpdesk. Heb je vragen over hoe je een bepaalde casus het beste kunt aanpakken, hoe je die nieuwe wetgeving moet toepassen of wil je gewoon even checken of jouw handelswijze correct is? Leg jouw vraag dan voor aan onze HR-adviseurs. Zij staan voor je klaar en helpen jou weer op weg.
Enkele voorbeelden van vragen die ons in de afgelopen periode zijn gesteld:
- Ik denk dat een medewerker zich onterecht heeft ziekgemeld. Wat kan ik hiermee?
- Hebben jullie een goede agenda voor de inhoud van een sollicitatiegesprek?
- Hoe voer ik het beste een ‘slecht nieuws’-gesprek?
- Waarin moet ik mijn medewerkers voorzien als zij thuiswerken?
- Mag ik in tijden van crisis aan mijn medewerkers vragen om vakantiedagen op te nemen?
- Wanneer heeft mijn medewerker recht op transitievergoeding?
- Hoe bereken ik de hoogte van de uit te keren transitievergoeding?
- Wat zijn de regels omtrent oproepkrachten en waar dien ik rekening mee te houden?


Grotere HR-projecten
Natuurlijk kunnen wij je ook helpen met grotere HR-vraagstukken, die niet binnen onze gratis HR-Helpdesk vallen. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van een nieuw personeelshandboek, het herzien van een arbeidsovereenkomst of hulp bij het opzetten van een beoordelingssysteem.